اطلاعات پزشکی اورژانس ( طب بالینی ، مراقبتی و اورژانس )
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 19:47 ::  نويسنده : سید محمد حسینی

بسم اللّه الرحمن الرحیم

من أحیاها فکانّماأحیأ ألنّاس جمِیعاً

هر کس نفسی را حیات بخشد ( از مرگ نجات دهد ) مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده است .

سوره مبارکه مائده ، آیه 32

 

به نام خداوند بزرگی که تسلطی کامل بر روح ، جسم و جان ما دارد و وجود دردهای جسم ما از نعمات اویند که به حکمت ، امتحان و غضب ( غضب از گناهان ما ) آنان را می دهد و به رحمت ، اهدای افتخار و اعطای مغفرت آنان را باز پس می ستاند .

بار درخت علم ندانم بجز عمل ، با علم اگر عمل نکنی شاخ بی بریست

 

معرفی و مقدمه :

با سلام و تحیت به پیشگاه ولی عصر ( عج ) و آرزوی تعجیل در فرج حضرتش و نیز آرزوی سلامت و تن درستی و شادکامی برای شما عزیزان برتر از جان ، بنده

سیّد محمّد  حسینی دانشجوی رشته امداد ، سوانح و فوریتهای پزشکی ( مقطع کاردانی ) در دانشگاه کازرون ( ورودی 88 ) هستم که با توجه به علاقه وافر و احساس مسئولیت ناشی از وجود رسالت انسانی ، حس نوع دوستی و نیز خودباوری و شناخت کامل از استعدادهای ذاتی خود نسبت به عمل کردم در این شاخه از علوم وسیعه پزشکی ، تحصیلات قبلی خود در رشته " مدیریت روابط عمومی " در دانشگاه تهران ( در مقطع کارشناسی ) را کمی پس از اخذ مدرک کاردانی ، آن را رها نموده و به تحصیل در این رشته جدید و جذاب مشغول گردیدم .

هدف اینجانب از ایجاد این وبلاگ ( تارنگار ) و نقل این مطالب ، یکجا جمع نمودن برخی اطلاعات مهم اولیه ، ضروری و کاربردی از علوم وسیعۀ   " فوریتهای پزشکی "   و   " پزشکی بالینی و مراقبتی "   می باشد که با حذف بسیاری از گزافه گوئی های رایج  غیر ضروری و اعمال ویرایش های مناسب و خوش انشای متون مشابه ( در حد توان حقیر ) و نیز با ارائه توضیحات و توصیفات واضح و شفاف ( تا حد ممکن ) ، با استفاده از تجربیات محدود شخصی و پرسمان های فراوان از اهل فن و ... این مقال سراسر نقص و عیب و کمبود را تهیه و به وسیله آن سعی در بالا بردن سطح دانش عمومی دوستان و کاربران علاقه مند و یا نیازمندان به این مطالب را دارم .

با امید به اینکه مطالعه این متون بتواند برخی ابهامات ذهنی دوستان عزیز خودم را در مورد اساس برخورد با برخی موارد فوریتی و اورژانسی را پاسخگو باشد ، شما سروران را به دیدار از این وبلاگ ( تارنگار ) دعوت می نمایم . باشد که رضای خاطرتان موجب خشنودی باریتعالی و بکار بستن آنان نیز مطلوب دل خلق و خالق گردد .

(( از آنجائی که در تایپ برخی از پاراگرافهای این متون تعجیل فراوانی در کار بود و بنده نیز به علت مشغولیات فراوان ( ذهنی ، شغلی ، شخصی ، تحصیلی و ... ) فرصت بازنگری و تصحیح سطر به سطر آنها را پس از تایپ نداشتم ، لذا وجود برخی اشکالات محدود تایپی و املائی خارج از تصور حقیر نبوده که خواهشمند است در صورت مشاهده هر نوع اشکال تئوری و فنی در اصل مطالب ، مشاهده غلط املایی در لغات تخصصی ، مشکلات نگارشی ، داشتن هرگونه نظر ، انتقاد ، پیشنهاد و یا داشتن هرگونه مطلب مفید دیگر ضمن قبول پوزش این حقیر ، بنده را از دانستن آن مهمات کارساز محروم نفرمائید )) .

در دریای علم به غواصی نروید چون هرگز به کف آن نخواهی رسید

به ملاحی ، صیادی و سیّاحی بروید که در این کار هر روز ابعاد بیشتری از آن دریای بی کران را کشف خواهید نمود . = از جملات حقیر .

 

> بنده فقط دارای دو وبلاگ دیگر به نامهای :

( Faraghlit.Blog fa.Com ) و

( Sadat88Ems.Blog fa.Com )

(( شما بین Blog و Fa فاصله نگذارید ))

و نیز یک ایمل به آدرس :

Safa_ems@yahoo.com

می باشم و به صراحت اعلام می دارم که نه وب لاگ ، سایت یا ایمیل دیگری دایر داشته و نه با وب لاگ یا سایت دیگری همکاری دارم . پس هرگونه سوء استفاده از نام یا عکس بنده و یا آدرسهای دیجیتالی و مطالب وبلاگ های بنده طبق قوانین و مقررات انفورماتیکی جمهوری اسلامی ایران قابل پیگیری و اعمال مجازات برای متخلفین می باشد <

 

با کمال امتنان و تشکر   .

سیّد محمّد حسینی 2297713584 .  

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات پزشکی اورژانس و طب بالینی و آدرس faraghlit.ems.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 247680
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1